Karaktärsbeskrivning och färdigt manus

Åh vad det är underbart när blogg.se inte fungerar!! Tycker de har krånglat om f*n de senaste dagarna.. Nån mer än jag som haft problem?

Har försökt och plugga, men det går ta mig fan inte. Kommer igång och skriver, skriver lite, och sen bara dör det. Har aldrig varit med om det. Jag som har så himla lätt för att skriva.. Åh! Blir tokig. Kanske är det för att man inte är helt säker på hur man ska skriva uppgifterna...? Nä om man kanske ska ge upp för idag och bädda ner sig i soffan.. Något vettigt som går på dumburken då?

Mindre lust med skola imorgon.. Av någon anledning har jag börjat ogilla Urbans lektioner och framför allt Urban! Har SÅ svårt för honom numera.. Måste vara Majas fel.. Haha! Varför Madde, varför var du tvungen att påpeka det? Haha.


Nä nu tycker jag minsann att karln min får komma hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0