Kåta Håkan va?

Haha. Slog mig nu att vi flickor hade ganska kul åt felhörningar i låtar igår.. Hoho. Visst att man kan sjunga fel, finns många förståliga fel och man är där ibland med, men, snälla?

Opa opa med antique har väl inte undgått någon? En snäll person har trott att de sjunger kåta håkan, kåta håkan, istället för opa opa, opa opa.. Hur fasiken får man till det?? Förmodligen någon sorglig stackare som inte har nå bättre för sig och skickar in bara för att. Man kan bara inte få till det så.

Att 800 grader du kan lita på mig, du kan lite på mig blir 800 damer vill sitta på mig, dom vill sitta på mig är också ganska intressant då låten HETER 800 grader? haha. Kul är det iaf och hitta en sida nu där man kan lägga upp sina felhörningar..
http://www.saltmannen.se/ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0