Likheten är slående

Då sitter man här med toning i håret. Får ju inte färga för min frisör, vilket är förståligt, mitt hår mår så bara inte bra av hårfärg, men av toning. jajamänsan, kör på bara! :)

Får vi se vad det blir av detta då. Gick ifrån mitt sedvanliga märke och prövade loreals nya med lila etikett, minns inte namnet nu.. Tagit typ samma färg, men denna var lattefärgad när man stoppa den i håret.. Vanligtvis brukar det vara mörkt mörkt.. Hum. Men det blir nog bra. Det som redan torkat i pannan och öronen är mörkbrunt iaf. Haha. 20 minuters väntan. Mm. Skimrande var det också.. Tänk om jag får glittrigt hår! Ahh! Haha


Kollade nyss på Mio min Mio. Var typiskt säkert 15 år sedan jag såg den sist. Usch vad gammal jag låter. Haha! Och den var inte alls som jag mindes den. Jag var ju livrädd för den då. Nu satt jag mest och störde mig att det var så jäkla dåligt ljudsatt. Munnen var antingen fem sekunder innan tal, eller efter... Menmen.

Slog mig dock hur sjukt lik den är Harry Potter. Nörd som man är :)
Föräldralös pojke, dåligt behandlad av sin värdfamilj, kommer till en ny värld, typ samma ålder? Alla vet vem han är och vad som förväntas av honom, det finns en ond makt som bara han kan förinta, bästa vän i vått och torrt, hästen hans ögonsten=Harry sin uggla, ja likheterna är många! Jäkligt många!
Vet man vad JK Rowling tittar på för barnfilmer då.. Haha!

                      VS                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0