När bortförklaringarna tar slut...

Snacka om att få krypa till korset. Fan. Haha!

Skulle ringa och boka in mig på spinningen ikväll.. Hade ju helt glömt det på förmiddagen och chansen att det fanns några platser kvar var minimal men man var ju tvungen att hoppas. Självklart var det fullt och jag kände väl att jag inte led jääätte mycket över det eftersom jag har sprängande huvudvärk.. (jag kan verkligen inte vara byggd för att träna) Tjejen på andra sidan luren försökte då få in mig på något annat pass.. 60 minuters spinning kanske?, men någon activio läskigt så det vågar jag mig inte på än.. Men bootyn då? Den är bra för lår och rumpa! Mm, lite avskräckt då jag har så sjukt svaga ben och sen gå själv på den hör inte till min starka sida.. Kommer med bortförklaringen att jag inte hinner till den, går enligt schemat vid 17.25.. *host host* Nä men stepen är inställd så vi kör ett pass halv sju med! (samma tid som spinningen SÅKLART!) så det var bara att krypa till korset och så får man ta sig dit. Åh. Hjälp mig. Får gömma mig i ett litet hörn helt enkelt. Haha. Hoppas på att någon inte dyker upp till spinningen så jag får göra det ist =P

Nä om man skulle städa undan lite här hemma.. Mimmi, när serveras pannkakorna? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0