Neglige och tonfisk

Klockan är bara 13 och det känns som att man har gjort massor. 09.05 ringde fröken Becky och ville ses och äta lunch. Det är man ju inte svårt på. Länge sen vi sågs nu känns det som! Bestämde att hon skulle komma hit och då var det bara att slänga sig ur sängen eftersom hon förmodligen skulle befinna sig inom mina dörrar efter 40 minuter. Ah! Upp och äta frulle och klä på sig. Han slänga in en diskmaskin och lite spackel i ansiktet innan det var dags att ta sig ner till T banan. Lite tjatter och sedan upp till Vby för lite underklädsletning.. Det är ju en viss lördag snart ;) Hitta lite gott och sedan en mumsig sallad på islandstorget. typiskt den bästa! Slurp. Men nu är man proppmätt och sitter i soffan i förhoppning att det lägger sig snart så man kan ta sig ner till gymmet..

Riktigt kul att se Becky igen, får ta och ses snart igen. Kanske min tur att ta mig in till stora staden sen;) Det kommer gå topp på provet idag!! Du är så duktig :)


Jag är stolt över mig sjäv idag. När jag stod i provhytten, (alla vet hur det är, man är blek, ful, man ser alla skavanker och man ser fet ut) Men idag. Kände mig så snygg! Kände mig i riktig snygg form och jag gillade det jag såg. Kanske börjar träningen ge resultat eller så var det en vacker synvilla.. Haha! Stog osminkad med fettigt hår men ändå så snygg. Me like a lot! :)

Åh, snälla mage, smält magen så jag kan rymma till gymmet nu!

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Ja visst är han söt? :-) Tack så jättemycket! kramar

2009-02-11 @ 12:54:17
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0