Nu eller aldrig

Nu börjar det bli dags att ge sig av..

Börjar bli mer och mer nervös. Gah. Men blir nog bra. Hoppas jag. Har även fått iväg ett mail till en annan som jag spännt väntar svar från. Detta svar kommer ändra hela min syn på kommande halvåret oavsett svar. Antingen lättar det min ångest eller så kommer det at expandera nå så enormt! Detta har typiskt varit mitt saftey card, så blir det ett rakt nej där vet jag inte alls vad jag ska ta vägen.. God.

Och jag som inte kommer komma hem förrän ikväll! Ska man ta med sig datorn kanske? Haha. Nä det som väntar på någonting gott....;)

Ska slänga på mig lite paltor nu och bege mig!

Wish me luck ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma Taikon

Självklart håller jag tummar o tår!



Puss o kram !

2009-02-25 @ 18:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0