Pensionerad vid 22

Åh vilken konstig morgon. Ni vet när man vaknar utvilad, är helt säker på att klockan har ringt minst 5 gånger och att man verkligen har försovit sig big time! Så var det imorse. Kände mig så sjukt utvilad och var såå säker på att jag försovit mig.. Kollar på klockan och inser att det är 10 minuter innan alarmet ska gå igång. Sweet! Det var väldigt skönt kan jag säga =P


Frukosten är intagen och jag sitter nu och väntar på att ta mig till gymmet 10.00 för lite core. Ska bli skönt. Men hade rätt om min träningsvärk. God! Låren i alla dess sidor gör så sjukt ont! Mindre kul att ställa sig upp efter en natt i sängen.. Ryggen är som en stenplatta som ligger och gnager och armarna.. Ja, det vore intressant att kunna sträcka på dem. God. Kommer dö idag när jag ligger på massagebänken.. Haha! Det som redan gör så ont.. Hur ska jag klara mig?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0