Slurp!

Bättre sent än aldrig. Nu är middagen färdig äten. Haha.

Skit gott blev det faktiskt. Kände mig lite kreativ och slängde ihop tärnad lax, räkor, broccoli, lök, vitlök med lite fraishe/mat.grädde, citron och kryddor.. Slurp! Verkligen skit gott! Och sjukt mättande. Orkade en tredjedel av min portion och då var det endå en liten tallrik.. :) Blir det definitiv flera gånger! Har en matlåda i kylen;) Förstå hur duktig jag är. Går inte i skolan, jobbar inte, helt ledig imorgon och jag har matlåda! Kan det inte vara så de dagar man SKA ha matlåda..? Då brukar det vara så jäkla svårt med den biten.. Suck.

Nä lite invandrarnytt på detta och mys i soffan!



Tack Becky fröken för hjärtarna! De är stor åtgång på dem här hemma ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vilken duktig tjej! =)



Morr, missat börjn på Invandrarnytt, men man blir ju så jävla deprimerad =(



Vad ska fröken hitta på i morgon då?

Puss

2009-02-11 @ 21:28:05
Postat av: Cissi

Lät som en riktigt god middag :)



Oftast är det ju alltid så att det blir mat över dom dagarna man inte ska jobba, så då har man nästan ingen nytta utav matlådorna :/ hihi

2009-02-11 @ 23:55:06
URL: http://cissibjurholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0