Smörj in mig bara...

Hemma igen nu.. Åh gud vad jag blev seg! Skulle mer än gärna bulla upp mig i soffan o titta på någon go film.. Men samvetet säger "Plugga Plugga Plugga.." Åh, splittrad. Kanske kan fixa en liten blandning...? :)

Massagen vet i sjutton vad jag har för åsikt om. Haha. Det är ju grymt skönt, det kan man ju inte neka. Men med träningsvärk + mina tidigare skador var det samtidigt väldigt smärtsamt. Så smärtsamt ibland att det var inte långt ifrån att man skrek till.. God! Sen är man ju ganska kittlig.. Och ja, det kittlas svårt mycket när man blir masserad.. Haha. Så vad sa vi Madde, en blandning av skratt och gråt? :) Känns ju topp nu såhär efter iaf, känner sig mjuk och bra. Dock finns det en stor nackdel.. Hela jag är insmord i olja och ansiktet ser nog fettigare än fettigast ut. Haha. Måste ta mig in i duschen men får bli senare.. Så himla frusen just nu så det får nog vänta... Åh, vill ha badkaret nu!!!!! Dan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0