Still got it!

Så var man tillbaka i soffan. Fy fasiken vilket skönt pass! Körde igenom hela gymschemat och god vad slut man är nu. Ganska skönt, jag var ensam på första delen av passet och sedan några småpojkar som stod och spännde sig lite, haha. Max körde totalt, och det känns nu kan jag säga! Benen är som spaghetti, armarna hänger smått livlösa och ryggen, min rygg! Det gjorde tom ont att gå upp för en trappa.. Haha. Kanske illa? =P Men bra känns det iaf. Kommer dock vara mindre muntert imorgon när jag ska på massage och jag räknar med jordens träningsvärk. Yes! Kommer förmodligen dö. Haha

Fick ett nummer på gymmet också.. HAHA. Han jobba visserligen där så så spännande var det inte =P Men kul. Han är alltid jättetrevlig, ska alltid småprata och har största leendet när han ser mig. Lite kul. Så idag haffa han mig igen. Jaha, du tränar själv.. Varför då, jaha, var bor hon, vad gör du, tycker du ska, hur har det gått.. Blaha blaha. Så ansåg han att jag skulle ragga med mig vänner och så fick jag hans mobilnummer så skulle han allt fixa att de fick träna.. Sweet ;) Så Madde, du har nog ditt booty pass nu ;)

Plugget har man inte hunnit öppna än och klockan är redan fyra. Suck. Man kanske ska göra en insats då..

Kommentarer
Postat av: mellen

Hejsan kikar in lite på din blogg =) å känner att jag inte bara vill snoka runt utan lämna ett tassavtryck oxå :) ha en underbar dag

2009-02-11 @ 15:58:48
URL: http://mellen.inc.se
Postat av: mellen

Ne bloggdesign e inte så himla lätt vill börja riktigt med det snart, mnen får se hur det går.. har 2 designer liggandes som jag sitter å pillar med emellanåt :) ska lägga ut dom på min sida när jag e klar :)

2009-02-11 @ 16:22:33
URL: http://mellen.inc.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0