Sväng dina lurviga!

Gårdagen blev ganska roande till slut. Haha!
Karln jobbe ju över men till slut var handling och matlagning klar, taco taco.. Slurp! Typiskt väldigt länge sedan vi åt det faktiskt.. Shame on us. Helt sjukt med mitt matsug igår btw! Shakade vid nio på morgonen.. Syndade med baconchips på bion vid tolv och sedan var inte hungrig för fem öre tills middagen intogs vid 21! Hur gick det till? Jag som alltid är små sugen och är noga med maten. Detta med shakar blir bara bättre och bättre. Haha.

Hursom blev det en cider till maten och både jag och Danne konstaterade att öl behövdes intas. Cider isn´t good enough. Jaha, inga öl hemma, Chrillpop inte hemma.. Ja, det lutar bara åt Råcksta krog. Lokal haket en fredagkväll.. Ja, vad gör man inte för en öl? Haha. Ner dit iaf, tvingades visa leg i dörren, leg på en pizzeria? Ja får väl ta det som en komplimang eller något. God vilket tappat folk det finns alltså. Det blev en timme och två öls gapskratt åt a-lagarna som dansa hej vilt till live bandet. Joda. Helt friskt folk. Sedan hem med en bacardi och somna på soffan. Tur att man är pigg =P Säger ju det. Alkohol och teve ska inte konsumeras tillsammans! Enbart förädiska slutsatser. :)



Kalas idag då.. Eller plåtning.. Eller båda. Ja ni. Kalas lär det väl bli hursom, även om kanske inte så länge. Får se. Ska jaga Nina idag med och se hur vi ska göra med plåtningen. Fan ja vill ha en blixt! Nu nu nu!! Men har så bara inga pengar.. Fan också. Varför köpte jag inte en i sommras som jag tänkte? Damn. Nu lärmna ju inte kunna köpa en förrän skolan är slut, visst inte allt för länge dit, men känns som en evighet. :( Och ny kamerahus vill jag ha, och macro och det, och det, och det. Mycket man vill och lite man får.
Mm, måste ringa till Nina och kika hur vi ska göra....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0