Tack min älskade!

Hade det jätte trevligt igår! Men dagen blev inte alls som planerad.. Haha!

Skulle upp en snabbis till Vby för att hitta något att ha på sig till kvällen samt något litet till Danne.. Bara något litet sådär.. Det gick ju bra. Inte. Haha. Hittade två jätte fina tunikor till mig, vilket en uppskattades mycket av herren, kul :) Men till Danne. Hittade verkigen ingenting! Helt sjukt. Vi skulle ju som sagt inte köpa något så egentligen var det väl ingen jättte förslust. Men det hör ju liksom till lite..=P

Menmen. Christian mötte upp mig och vi for till Kista för att luncha med gubben. Sen bar det av in mot stan och söta Nina för lite sminkning samt hårfixning. Aldrig fel :) Hade jätte trevligt med många skratt och champagne :)

TIO minuter hade jag på mig sen att klä på mig. Kul. Bra. Men det gick duktigt fort med tanke på att jag faktiskt viste vad jag skulle ha på mig.. ;) För en gång skull...

Sakura och pubbesök var svårt trevligt. Hade riktigt kul. Danne somna på soffan vid halv två och jag någon timme senare.. Vaknade sedan 04.. Host. Då fick man krya till sängen. Mindre pigg idag alltså. Hehe. Inte bakis direkt, men huvudet känns stort som en melon pga trötthet. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0