Tandläkarbesök hos Kattdentisten

Äntligen är jobbhelgen över! Varit dator fri i tre dagar nu, och det känns lite små konstigt faktiskt. Fan vad man kan låsa sig till saker..

Och nu fastna jag såklart framför Liptstick så det lär inte bli ett maraton inlägg detta.. Haha.

Jobb helg som sagt och inte mkt annat gjort. Inhandla dock en våg i fredags. Emot alla mina principer men den var ju så fiiin :) Danne var nog mer på än mig. Haha. MEN. Inget ska ju fungera liksom. Pröva den dagen efter, verkade fungera fin fint. Nöjt ställer jag inte den i badrummet.. Dagen efter hör man Danne svära. Då diffar vågjävel på 2 kilo beroende på vart man ställer den! Diffa även ett halv kilo bara genom att man ställer sig, får sin vikt, går av, ställer sig igen, får en helt ny vikt. KUL! Suck.. Den var ju ändå så billig.. Not.

Så en vacker dag denna vecka ska vi göra en trevlig visit i barkarby.. Morr.


Har för övrigt varit svårt hurtig idag med med 45 minuter gym och halvtimmes core imorse.. Och sedan 45 min spinning alldelles nyss. Duktig tjej!

Tidig sänggång idag då gibbemannen ska till veterinären vid 8 imorgon.. Förstå att jag måste gå upp typ 06. På en ledig dag. Snark! Men vad gör man inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0