Falukorvar och naken Christian

Ganska pigg faktiskt för en gång skull när jag vakna imorse! Hur mkt var klockan egentligen? Hade ju ställt alarm på 9 så den måste ju vara mindre än det tänkte jag medans jag kramade täcket.. Då borde den ringa närsom tycker jag och bullar ner huvudet i kudden.. Nyfikenheten tog överhand och jag rota fram telefonen. Hum, 09.57. What? OCh hur fan gick det till? Alarmet var ju 9, och det har ju inte ringt? Eller? Nä.. Kollar alarm tiden.. Bra Emelie, stabilt. Då har damen kommit åt nedknappen när hon tryckte OK igår kväll så alarmet hade blivit 09.59. suck. Tur att man är ledig idag då :)


Har haft så sjuka drömmar inatt.. Innehållande jobb, resa till england, gymnasievänner, potatisar, salamikorvar, lärare, stenar, släkt, en naken dansande Christian.. Haha! och jag vet inte vad.. Haaha, bland annat skulle jag och christian åka till gymmet han jobbat på ett tag nu, för han ville sola? Okej det är jag väl inte svårt på, kan ju också sola sig lite.. Först är det ett sunkigt trähus det ligger i helt off... Turkgym rakt igenom. Christian skulle regga sig, gymkortet kostade ju hela 30 kr.. och han uppgav sitt namn som.. Hum.. Babachmed? och efternamn och påhittad adress i typ Rinkeby.. Och helt plötsligt såg hans minsann lite ut som en arab.. ;) Haha. Vi skulle iaf sola, jag var inte helt nöjd med stället, menmen.. Då satt det stänger för dörrarna, men tydligen var det bara att slita upp dem.. Inne på tjejsolariumet hade någon lagt en stor rak falukorv i sollådan och tydligen tycks sig vara jätte rolig.. 
Ja det var ju kul. Sen var allt plötsligt utomhus och moster var spydig och jag vet inte alls. Det är kul med helt störda drömmar... Haha. Bästa var nog den "scenen" när christian strippade ner till kallingar framför kameran... Du är ju riktigt bra på att dansa.. ;) Haha! :)


Danne har nog haft en mindre kul natt.. Drömde att han blev skjuten och vi var jagade av massa mördare.. Sen vaknar han strax innan fem, 3 minuter innnan alarmet. Kul. Undra hur det går för honom idag, stackarn börja ju jobba 06 på ambassaden.. Usch.




Så träningssugen men kan knappt andas genom näsan och det känns inte helt hundra? Dumt att träna idag och kanske få tok förskylning till nästa vecka än att vila idag och tok träna nästa vecka? Hum, får se vad man beslutar sig för... Vill ju till värmdö och sola.. Då borde man slå till med träning med.. Samtidigt som jag skulle behöva plugga hemma.. Hum.. Åh, nä lite luft på detta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0