Me agains the boys

Hade jättre trevligt igår, trots att man kände sig lite missplacerad och påträngande i början.. Haha.
Jag, Danne, Tommy och fyra av deras vänner utgjorde kvällens liga. Killar. Emelie satt alltså där som ensam tjej och i början kändes det sådär. (Med tanke på att jag i princip inte sett dem tidigare) Kände mig som en sådan tjej som inte släpper iväg sin pojke på festligheter med sina vänner, utan promt ska med och hålla koll. Typ. Fast det var ju inte så, jag var ju faktiskt medbjuden! Men det kändes ändå lite obekvämt i början som sagt.. Rätt uttittad och kändes som att alla undra va fan jag var med för och förstörde killkvällen.. Haha! Men det släppte ganska snabbt och hade väldigt trevligt! Många skratt och ölsorter blev det. Fick tom komplimanger att vi utgjorde ett bra par;) Inte det man brukar få höra från herrar. :)

Nä riktigt trevliga pojkar det där. Många konstiga historier fick man höra =P Blev dock inte en jätte sen kväll för hälften av oss. Födelsedagsbarnet ville hem runt ett snåret och jag och danne var väl inte allt för svåra på den fronten. Blev ganska full i magen av allt hetsdrickande. Öl är ju inte den bästa drycken för den sortens intag.. Hehe

Var för övrigt svårt snygg igår! Mmm! Ändrade mina vidder lite och klädde mig inte som jag brukar.. But me like! Slurp. :) Mer av det kommer det absolut bli! Fick massor av komplimanger av klädvalet. Alltid lika kul :)

Nä riktigt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0