Vad döpte du dina bilder till? Ska mina också heta så? AARRGHH!!!

Mm.. En härlig dusch, ansiktsmasken sitter på och slötittande på Lipstick Jungle. Lovely. Så skönt, o så värd det. Haha. Eller något ;)

Skola 09.00 imorgon. Kommer dö. Vi har inte gått mkt alls i skolan den senaste tiden, mkt eget och ganska slappt.. Så drämmer de till med denna vecka med 09.00-16.00 dagar hela veckan. Hur snällt är det?? Än så länge har man varit duktig med matlåda iaf. Brukar gå sådär med oss damer.. Brukar ofta bli sushi. Ofta. Nästan varje dag. Haha. Men lax med broccoli igår och taaaco imorgon. Slurp. Då har man nästan klarat halva veckan iaf :)

Får vi se om våran allas favorit miss Maja är där imorgon då.. Kan nästan lova att hon kommer inramlandes där och terroriseras oss hela veckan.. God. Kommer iaf ta en dag att komma in i programmet igen.. Inte haft 3D på ett halvår ju! Och så ska man samtidigt sitta och lyssna på hennes gälla stämma.. Åh, hjälp mig.

Kommentarer
Postat av: Steffi

Nu förstod jag tyvärr verkligen ingenting. 4st av vadå? haha.. Känner mig lost! :P

Allt är braa! Själv då?

Puss!

2009-02-02 @ 22:11:14
URL: http://lillafiffilina.blogg.se/
Postat av: Steffi

Haha, nu kom jag på det!!:D Disney filmerna!!:D haha.. Visst va?:P

2009-02-02 @ 22:12:13
URL: http://lillafiffilina.blogg.se/
Postat av: Anonym

hatar Maja!

2009-02-03 @ 11:44:51
Postat av: M A D E L E I N E N O R D B E R G

jo men jag rokade inte :P

2009-02-03 @ 13:09:54
URL: http://pyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0