Vi kan inte annat än att älska det

Åh blir tokig! Att man kan vara så fast vid tekniken och älska det samtidigt som man bara vill slå det sönder och samman!!

Har varit svårt duktig och skrivit mina två manus nu på en timme. *sträcker på sig* Känns bra. Tror jag. Axa, du kommer garanterat få läsa igenom det imorgon så jag gjort rätt! =P Men vill inte riktigt leka jämt med Final draft. Morr. Det fungerar jätte bra att dela in allt och så. Och det går att spara första omgången. Sedan stängs programmet av? När man sedan gör en liten ändring.. Typ lägger till ett ord och sedan ska spara.. Nä då går dte inte! Då stängs bara skiten av utan sparning! Morr morr dubbel morr!! Åh! Blir knäpp. Förhoppningsvis kan man ändra och sedan skriva ut den, bara det som räknas egentligen eftersom läraren vill ha det i pappform, men iaf! Morr....

Undra om man kan belöna sig med en film nu..? Haha. Blev så sugen på Mio min Mio efter samtal med tjejerna häromdagen.. Börjar dock bli sugen på lunch.. Men mindre lust att flytta mig från soffan... :) och en promis med Steffi kanske man borde försöka få in...? Få bort lite av denna onda träningsvärk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0