26 år och oskuld

Jag och Danne såg nog den mest konstiga, bissaraste, roligaste dokumentären ever igår.

Den handla om en man, 26 år, singel okysst och oflickrörd. Tror inte han hade kramat en annan tjej än sin mor? God. Han handlade kläder med sin farmor. Enbart. Bodde hemma.. You name it.

Han skulle iaf gå i Virgin School i Amsterdam för att bättra på sitt självförtroende, samt lära känna både sin egen kropp samt kvinnans. Killen hade för fasiken inte ens onanerat! God. Och i slutet fanns såklart möjligheten att spänna på sin lärare om man ville.. Vem kan motstå den inledningen på ett program? Haha

Jag kan förstå att det blir svårt med oskulden för vissa i tonåren och att det absolut blir svårare ju äldre man blir, men.. endå. Nu hade det liksom gått så långt att han var osäker om han verkligen skulle göra det. Vem var han då? Då var han ju inte oskuldsfulla pojken längre. Typ.

Jag vet att det är fel, men jag har nog inte garvat så mkt på länge. Jag och Dan låg och kved i soffan när den ena klockrena scenen kom efter den andra. Haha. Visst det är bra att han tillslut tar tag i det och slutar skämmas över sin kropp, stärker sitt självförtroende, han uppgradera faktiskt sitt jobb i slutet från att vara utdelare av lokaltidningen i byn till att jobba på en biograf;) Men allvarligt. Kanske är jag trångsynt och löjlig, men människan är byggt på det sättet att man ska kunna njuta av andras falerande. Nu menar jag inte att jag sitter och garvar åt alla som inte följer normer eller liknande. Men uppbyggnaden av denna dokumentär var av sin speciella karaktär. När läraren ber han titta på hennes bröst och han viskar fram medan han tittar i taket att han inte är redo... Mm. Jo kanske var väldigt trött också. Men.. Så kul.

Kommentarer
Postat av: madde

Jag är ju 21 och orörd på tok för länge. Tycker du kan lägga ut en annons eller efterlysning för mig. Jag är snart ihopvuxen! AH!

2009-01-20 @ 16:43:34
URL: http://pyr.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehehehe, halvsåg den jag med =) Såg dock inte slutet??Fick han till det tillslut?

Tack gullrumpa för att du bokstavligen tvingade med mig på coren, gäller ju bara att jag kommer dit, är ju kul, men men, efter x-antal gånger ska det ju bli som en vana.

Se nu till att fixa till det för Madde, det där låter ju inte bra =(

Puss o kram

2009-01-20 @ 21:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0