Bake me!

Emelie är duktig. Emelie är en lydig hemmafru. Hon bakar kakor. Många olika sorters kakor. :)

Fick sådan lust när jag kom hem och förberedde lunchen så det var nå helt sjuk. Min kropp bara skrek efter kakor, efter kaklukt i lägenheten och ron att stå och dega ihop allt. Så så vart det.

1 2 3 kakor is the shit. Men oj vad de jäser! Har inte bakat dessa sen barnsben och tänkte ge mig i kast att pröva gamla talanger. Gjorde de först som jag hade för mig.. Men de var så himla små! Så nä, gör de lite större, så mkt kan de ju inte jäsa i ugnen? Tyckte jag.. Haha. Det som jag såg framför mig som mina små söta kakor, blir.. Ja, inte bauta stora, men typ normalstora kakor. Snurvel. Hehe.

Snart är de klara i ugnen, då kommer resultatet.. Är de verkligen ätbara? Frångick en del från receptet.. Men så ska man ju göra.. Mm.. OM någon minut så.. Slurp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0