Ge mig två hjul!

Gud vad skönt det var att slå sig ner i soffan.

Upp imorse, masa mig mot frukos bordet då ChrillePille ringer och säger att vi ska på MC mässan. Jahapp. Slänga i sig frullen in och snabbduscha, försöka hitta något vettigt att ha på sig och ungerfär någonstans där mittemellan ringde Chrill eoch sa att han var här om 10. Ahh! Men det gick bra... Tror jag. Alltid vettigt att stressa på morgonen:)

Mässan var helt okej. Fick iaf ca 250 bilder. Förmodligen är typ 5 bra. Haha! Men oj vad sugen man blir på hoj... Vill ha vill ha! Suget är stort och dregglet nuddade tårna många gånger.. Hehe.

Efter ett par timmars rundvandring bar det av hemmåt och raka staka till gymmet för min del. God vilka spaghetti ben man har nu kan jag säga! Känner redan nu hur underbart skön min träningsvärk kommer vara imorgon. Haha. Men fasiken var det så bara inte är skönt att träna med träningsvärk. Det riktigt svider i hela magen. Menmen. Det är bra. Det blir snyggt. Mmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0