Invalid? Bara lite...

Åh. Rumpan min värker fortfarande den.. Och benet gör så himla ont! Kommer upp en bild på blåmärket senare, inte nådigt.. Inte pga vad det kom ifrån iaf.. Haha! Och träningsvärk i magen. I love it! Blev som sagt bara core igår. Men det räckte. De har gjort om programmet och jag kan lova att det var så mkt jobbigare än förra terminen! Och absolut mycket bättre övningar!

....Eller så är man bara sjukt otränad.. Därför det kändes mer.. Haha! Nä men det känns bra. Och tränigsverken gör sig påminnd vid varje andetag.. ;)

Blir nog bara gym idag, om nu inte Mimmi vill gå på Pumpen. Då får jag snällt följa med. Får se vad det blir. Känner mig mer taggad för gymmet dock, då mina erfarenheter av pump bara är hemska. Armlös i veckor efter min krash i axel=/ MEN! Jag ska på´t igen och pröva.

Nä, om man skulle bege sig mot skolan och göra sig lite bildmanus kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0