Invalid

Jahapp. Har man lyckats igen. Det där med stretchning kändes inte som min grej igår.. Hehe. Nä men hoppade det på gymmet av någon anledning och skulle minsann göra det hemma.. Innan duschen.. Nä gör efter duschen.. Imorse när man knappt kom upp ur sängen. Ja. Då kom jag på det igen. Suck!

Skulderbladen är som tegelstenar och rispar mot varandra, lännryggen är utbytt mot ett ryggskydd som icke är böjbart och låren mina. God. Känns som jag sprungit femton maraton. Men det är bra. Det är stabilt. Min träning tar. Det fungerar. Me like.

Sen att jag kommer vara invanlido imorgon då Core står på schemat idag, möjligen spinning ochså, det är en annan femma. Underbart att jobba när man inte kan röra sig. Och utekväll på det. Kommer dö. Haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0