Kalsonger och glass

Ännu en svårt givande dag in tha school. 9-10 och sen hemmåt. Yes! Stabilt.

Malin den grisen vägrar svara i telefon och Core passet ute på värmdö uteblir.. Känns på tok för långt att åka på egen hand. Särskilt när solningen uteblir eftersom jag råkade hamna i ett sådant rör igår...^^. Det är ju på förmiddagarna jag måste passa på att ta mig till gymmet då på eftermiddaden den där ljuvliga huvudvärken och illamåendet kommer krypande.. Mums. MEN! De kör core kl. 12 imorgon och core+booty på fredag samma tid. A deal it is! Någon nytta måste man ju göra när skolan vägrar ha lektioner.. Hehe.

Idag står städa på schemat. Rensa inne vid datorn, få bort lite sista bananas med skit och bara fixa och trixa.. Kanske man ska stoppa in en maskin också.. Hum. Kanske vara ypersnäll och kasta in Danens jobbarbrallor.. Hum. Tåls att tänka på. Mina strumpor är ju dock såå himla mkt viktigare.. Hehe. Lite klädrensning borde vara på sin plats också. Så man har lite nya kläder till den 29onde då det ska håvas in pengar för dem =P

Hum.. Skit hungrig.. Men känns lite väl tidigt att äta lunch nu?


A banana it is.. Eller kanske en glass... Mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0