Klädaktion!

Jag är duktig. Fy fan vad jag är duktig!

Emelie är svår på att slänga bort kläder. Det går bara inte! Men jag kaaaanske kommer att använda detta, ska jag göra detta är dessa perfekta.. Ska jag.. Osv. Omöjlig.

Men idag. Har varit så jävla duktig! Fått ihop en ikea kasse med kläder som hänger i min nuvarande garderob. FEM skor! Jackor, ja you name it. Så stolt över mig själv. Vet en som kommer bli stolt över mig med :) *Puss gubben*

Tom slängt med mina fredperry tröjor... Snörvel. Men de används inte och kan de göra någon annan lycklig, varsågod! Sen fick jag med ett antal jeans också! Yes. Det är också ett sådant plagg man samlar på sig och; jo jag ska i dessa, de är så snygga, men jo jag kommer ha de en dag osv. Men icke. Hård handskarna på och ner i påsen! Jippi.

Nä nu ska jag rulla ut mot tyresö, lämna kamera och äta lunch.. Så jäkla hungrig just nu! Men lagar jag mat hemma kommer jag fastna i köerna.. Vilket det redan börjar bli stoooor risk för.. Suck.

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj, jag tog visst en fred perry ;D och ja, jag är glad!

2009-01-29 @ 21:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0