Kronofogden

Nu har jag bestämt mig. Tror jag.

Jag kommer nog inte kunna gå. Vi satt och räkna ihop allt vi handlat och vem som betala vad bara för att få lite koll på det hela. Mm, kul. Fröken Emelie är skyldig sin herre ett femsiffrigt belopp. Jippikajej! Visserligen är det ingen brådska med pengarna och enligt han behövs de inte heller, men hatar att ha lånat pengar, att inte betala tillbaka etc, så detska tillbaka! Oavsett vad han säger.

Men detta medför att mina planer för måndagen förmodligen går i kras. Oavsett vad man gör kommer en tusenlapp minst rulla iväg. En tusenlapp jag absolut inte kan avvara. Suck. Men det är väl bara att gilla läget. Fast än det är surt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0