Lizzard, come to me!

Åh, känner mig helt slut idag. Danne måste ha druckit för ett helt regemente igår för ångorna under natten har simulerat en bakfylla till mig. Tack. Haha. Åh, min lilla Dr. Snuggles.. HAHA! Kommer han få höra länge;) När vi skulle hämta upp honom så fick han såklart syn på en råtta som lura i buskarna. Danne hatar råttor, typsikt ganska rädd för dem egentligen, men full och lycklig springer han efter den där och skulle inte förvåna mig om han ville ha med den hem.. Sprang iväg på värsta maratonen efter den.. Fast nä, Dan springer inte, han trippar lite gajigt fram och leendet kan blända den blindaste av oss.. Haha. Så söt så =P

Jaha. Kalas vid fem och sedan utgång.. Åh, vad ska man ha på sig?? God. Alltid samma visa. Och jag vet att jag kommer stå där kvart i fem hysterisk över att inte veta vad jag ska ha på mig, håret ofixat, jag skriker åt Danne och danne suckar och säger, jaha, då var vi där igen.. Haha! Kan proceduren nu ;)


Så sjukt sugen på att tagga mig nu. Nå helt otroligt! Det bara suger i hela kroppen! Så nu blir det lite bild letning....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0