Ostbågar och ET

Nä som vanligt när man ska göra saker skiter sig allt. Fan fan fan!

Pump och core stod på schemat idag. Taggad som få imorse.. Men. Ja. Vad händer? Jo fröken Emelie känner sig lite hängig sådär efter lunch.. Mm men det blir nog bra. När man väl kommer ifrån skolan piggar man på sig. Joda. Huvudvärken kom krypande under lektionen och frossan spreds sig ner till tåspetsarna.. När man väl skulle åka hem dunkade huvudet värre än en 12" låda, frös som en gnu trots min tjocka varma jacka och tysen grader i bilen och illamåendet klättrade upp för strupen. Lovely. Suck.

Nyss hemmkommen då jag var tvungen att hämta mina böcker från Cdon på Ica.. Me löv ;) Och kan inte säga att jag mår bra. Inte bra alls. Helst skulle jag nog teleportera mig hem till mamma och bli ompysslad med middag, te och film. Åh. Men livet är inte lätt alla gånger så middagen står på spisen och plugg väntar. Men att sätta sig och skriva lite tror jag faktiskt att jag kan hantera. Hoppas jag. Om jag inte hinner somna på soffan först.. Hehe

Träningen som ni förstår uteblir idag och det suger ba**e. Men förhoppningsvis mår man bättre imorgon och kanske kan köra ett gympass innan inspelningen..

Mm, längtar till kvällen då jag får kura ner mig i sängen med en ny bok! Gått på nålar en vecka nu då jag inte haft något att läsa.. Ingen bok, ingen tidning, inga serier.. Arrghh! Men äntligen är mina oroade kvällar över =P Hitta tom en bok i en banankartong från typ 4:an med spökhistorier från svenska platser som jag lust läst.. Tog nog nästan endå en kvart att gå igenom den.. Haha. Men vad gör man inte?

Nä hoppas lite mat i magen hjälper bort mitt onda...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0