Sugen på mat?

Finally hemma igen.

Det blidde en vända till tippen, en sväng förbi bolaget, där jag nu kom på de där ciderna! Efter mycket om och men, eftersom de som jobbade där inte hade en aaning om de alls så fick jag min beställning:) En annan har svårt för hjortron, men minns jag rätt så är det en vissa mamma Taikon som föredrar det, så det blidde lite cider till henne med. Sen får hon säga vad hon vill. Haha! Men de rullar väl inte här nästa vecka. Ska bli spännande.. :)

Sen iväg och handla. Jag skulle ju knappt ha något. En back vatten och sedan middagen imorgon med tjejerna. Mm, eller hur. Tre pappkassar senare och väldigt fattigare i plånboken rullade man hem igen. Suck. Alltid alltså. Alltid lyckas man. Menmen. Nu finns det ju förhoppningsvis lite mat hemma;)

Så nu är det bara städningen kvar. Tänkte att jag behövde slå ner mitt stora arsle i soffan lite innan bara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0