The girls is back!

Om man helt lagligt fick ligga i sängen hela dagen och total vägra att lyfta ett finger, bara ligga vid datorn, glo sina ögon fyrkantiga på teven, läsa goda böcker och bara vara en riktigt stor sängsäck, ja då skulle jag vilja ta ut den rätten idag.

Hade sjukt kul igår dock!
Nina och Gismo var som sagt här och en annan skulle vara hurtig och bjuda på drinkar innan för dörren, och då krävs det en kanna med drinkinnehåll. För att få en kanna med drinkinnehåll med bra smak krövs smaktester. Många smaktester.. :)

Klockan sex vingla jag ner till Tbanan för att möta Gismo. Hade återfunnit min fjortisfylla. Häll i mig några drinkglas och var fnittrigare än fnittrigast! Haha.

Sen vara det bara att hålla i hatten. Hade ju en kanna som snabbt tog slut.. Glas efter glas. Har nog inte druckit såhär många drinkar på många år! Brukar få i mig någon och sedan går man på ölen. Men igår. Nänä. Drinkpinnar och utsmyckning was the shit. Hehe.

Det får man ju sota för idag kan jag säga. God damit!


Men oj så kul vi hade. SÅåmkt jag skratta igår kan jag inte minnas jag gjorde sist.. Hela kvällen var ett enda stort gapflabb. Haha. Så fort min bortsprungda kamerasladd är återfunnen kommer bildbevisen;)

Kommentarer
Postat av: Mamma Taikon

Jäklar va avis jag blir!! Vill oxå återuppleva lite fjåååååårtisfylla, hahahahha, men då ska inte busarna vara hemma dagen efter, så jag kan slappa o tycka synd ommig själv heeeeeeeeela dagen ler



Ser framemot bildbevisen, eftersom jag vet att JAG inte är med =)

2009-01-18 @ 14:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0