Det rinner mellan mina fingrar

Gud vad snabbt denna morgon gick då! Skulle ju hinna med massor men känns som att jag nyss gick upp. Frukost, iordningfixning och matlåda är gjort och nu ska jag lämna hemmet om en halvtimme.. Skulle ju ha hunnit handla lite trycktröjor och lämna dem på tryckeriet också! Suck. Får göra det imorgon helt enkelt på min lediga dag... 4 dagar kvar till semester nu!:) Åh längtar. Tre veckor mys med karlsloken min. En vecka på Åland, en vecka i skärgården, 50 års kalas och lite rejs på det.. Mm! :)

Nä om jag skulle försöka hitta mina försäkringskassa papper så man kan skicka in dem och hoppas på att få pengar innan jul iaf.... =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0