Hoppet är kvar

Åter tillbaka i soffan efter en låång arbetsdag bestående av 1.45 tim. Känner mig som värsta myglet på jobbet när alla går och pikar en.. Men vad ska man göra? Inte fullt ut jag som bestämmt att det ska vara så.. Imorgon börjar hursom min heltid igen och det är med delade känslor. Ska bli så skönt att få jobba fullt igen, och framför allt är det en viss plånbok som har ett leende, men är samtidigt lite små nojig över det också. Vet inte alls hur min arm kommer att reagera. Är ju fortfarande så att efter två timmar har jag duktigt ont, men går över på en halvtimme typ.. Och jag vet hur jag är. Jag försöker ta det lugnare och ta allt i den tanken man orkar, men det är ta mig fan inte lätt! Man känner ju sig som värsta löken och får dåligt samvete.. Så plockar man på.. Och på.. Nu i helgen kan det nog vara ganska lugnt då det är stängning som gäller och ingen speciell helg så med tanke på kunder.. Så man tycker ju att det borde gå bra.... Hoppas det.

Ska nu iväg och bråka lite med City selfstorage. Vi är inte riktigt helt överens... Fast egentligen är det väl oss själva vi har att skylla. Men tycker det är dåligt som de har valt att göra..



Men sedär! Nu ska jag tydligen på tekniska museet med busarna! Kul! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0