Rensning!

Nu när det inte är sol och badväder, vad ska man då skylla bloggtorkan på? :)

Suttit en hel del vid datorn om dagarna men håller mig långt ifrån bloggknappen av någon anledning.. Anser väl att jag inte har så mkt nytt att tillföra och håller mig då hellre borta=P Haha. Inte mkt nytt som händer. Har nu jobbat 25% i en vecka och det fungerar bra.. Men bara två dagar kvar sedan väntar helgen och 100% arbete. Får se hur det går. Just nu är man ju efter två timmar redig trött och utsliten i armen.. Men värker brukar gå över efter en 40 eller så... Hoppas så innerligt att den ska hålla! Nu när man vet vad det beror på vet man lite mer hur man ska bete sig också. Underlättar ju en del. Men sen vet jag precis hur jag är när jag jobbar, man bara maler på och maler på.. Menmen, ska nog bli bra det med;)

Har precis rensat garaget och tänkte nu hugga in i lite skit här hemma.. Ser ju för jävligt ut rent ut sagt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0