Sunshine!

Blir inte mycket bloggande i den värme kan man påstå. Soliga dagar då man smälter bort och myskvällar på balkongen med älklingen och kortlek. Mm!

Sitter nu uppe i garaget och har precis fått i mig en bit sallad. Inte mycket som passar magen i denna hetta! Liten vända med Camaron står på tur och sedan besiktning av Mussen... Snäll som man är gör man karlsloken sällis ;) Funderar dock på att ta mig upp till kista och leta bikini.. Sprungit runt i hela Vby idag utan lycka. Funnit en hel del fint, men setet saknar överdel, fel storlekar, säljs bara i par, fel sorts bikini, etcetera.. SUCK! Och vad är idén med breda bikinitrosor denna sommar?? Butiken som baaara har det. Morr! Och utbudet är inte särskilt stort heller, iaf inte på tex HM... Dom som ändå brukar vara ganska duktiga? Och Stadium hade alla heta i par.. Fan också. Det kan väl ändå inte bara vara jag som har olika storlekar uppe och nere? Men sen är ju också Vby lite mindre än de vanliga ställerna.. Så hoppet finns kvar :)


Nä, bloggandes på denna minidator tar på tok för lång tid! Inte helt överens med tangenbordet... =/ Min beautifulla macki står ju hemma.. Skulle inte ens hit, utan blev liksom bara så... ;)


Kommentarer
Postat av: emma

Ja nu är äntligen solen här känns det som. Har ju haft rena rama utlandsvärmen i 2 veckor snart :) Sjukt skönt. Lite härligt med regn faktiskt någon dag kan man tycka ..

2009-07-03 @ 21:32:43
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0