Äämli, Äämli

Oh, nu får jag lite ångest. Kollade statistiken och såg att jag minsann har mina trogna läsare varje dag TROTS mina uteblivande inlägg.. Puss på er;)

Kan ju skvallra om att jag och Danne var barnvakt i helgen till Tant Emelies sötaste busfrö. Har massa söta bilder på telefonen men självklart vägrar min dator dra jämnt med den. Eller rättare sagt, jag kan skicka från dator till telefon men inte åt andra hållet? Någon som vet vart problemet ligger? Allt är synligt och upptäckbart.. Morr. Var hursom så trevligt så :) Men blir en ganska omvändning i vardagen med en lite knodd springandes runt benen.. Men samtidgt så har man ju då ett hem med leksaker och inte en "sommarstuga" där allt är aj aj och inge kul att leka med =P Men tyckte vi gjorde det lyckat av situationen :)

Mitt i hettande juli bjuder vi på en gammal bild på en JULIg dam istället då... ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0