Ett litet ljus i den dunkla tunnel

Äntligen en liten vettig läkare att handskas med! Ljuvligt. Tog mig upp till dem för en tid klockan nio och var nervösare än nervösast. En inte helt okej undersökning väntade.. Fick namnet på den herren jag skulle till, och satt och fundera på vem det kunde vara. SJÄLVKLART var det den enda unga doktorn som fanns i byggnaden. Såklart. Men har man problem så har man. Var faktiskt inte så pinsamt att prata om problemen och undersökningen gick bra. Väldigt duktig pojk det där! :) Fick en remiss som skulle ta veckor innan jag fick en tid.. Suck. Men var väl bara att gilla läget. Jag fick ju iaf komma vidare, och de skulle faktiskt försöka ta reda på vad felet var. Inte bara skicka hem en men ett "Det löser sig" som det brukar vara.. Kom hem, slängde mig på soffan och telefonen ringde. Det var dom. Shit, vad är det nu då tänkte jag och blev lite orolig. Nä då var det min kära doktor som ville kolla om jag ville komma på undersökning redan imorgon! Han hade drgit i lite trådar och fixat in mig. Hur rart är inte det då? Precis så jag vill ha min läkare. En som bara inte kör på och släpper en när man går utanför dörren. Känns bra. Känns bra att få ett svar redan imorgon trots att jag kanske hade väntat några dagar för att förtränga dagens underesökning. Haha.

Imorgon blir fjärde dagen hos doktorn, kanske ska fråga om jag får flytta in? :)

Kommentarer
Postat av: Steffi

Men vad händer nu då? Skumma undersökningar o grejer? haha..

Ja, badkar är ju ett måste typ! haha.. Såå skönt när man har ont och bara kura ner sig o mysa.. :)



Jo, men det går bra!! Men känner mig lite nervös för o gå upp mer. Men är ju ett tag kvar. så det är ju inget o bry sig om än.. :)

Ska strax dit, jobbar bara 2timmar idag. Sen ska jag fan sova.. Är så sjuuukt trött!! =/

PUSSA!

2009-06-17 @ 14:05:44
URL: http://lillafiffilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0