Någon som vill titta förbi kanske?:)

Det har varit lite bloggtorrt här några dagar nu. Trots att jag bara sitter hemma. Haha. Men har inte riktigt haft någon motivation till att skriva. Att älta min smärta känns ju inte som det roligaste..

Var förbi Axa en sväng i nya lyan och its looking damn god! Jäkligt snyggt! Väntar på spänning tills tjejmidddagen, som jag nu bestämmer vi ska ha, blir av :) Blir så svårt sugen på att göra om här hemma nu också.. Haha.

Annars då? Nja. klättrar på väggarna här hemma men kan ju inte riktigt göra så mkt.. Värken eskalerar ju bara av att köra bil eller promenera så man sitter där man sitter. =/ Märker att man börjar bli desperat på sällskap.. Haha.

Har haft underbara mornar här senaste dagarna. Eller underbara och underbara, trött som en gris då jag fortfarande iaf försöker gå upp i rimlig tid, (klockan har stått på 8.30 hela sjukskrivningen) men har vaknat till känslan man hade när man var mindre och hade sommarlov. Inte att det är varmt och soligt, varit ganska kallt då vi sover med fönstret öppet, men friskt och sommrigt på något vänster. Har tom funderat över när sommarlovsmorgon sänds på teve. Haha!

Ja ni, detta blev ett inlägg om absolut allt och ingenting ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0