Rädda mig

Åh jag vill verkligen inte. Vill inte, vill inte! Känner olust i hela kroppen bara vid tanken på vad som väntar och bara tanken på att gå DIT upp igen för att göra det gör mig spyfärdig. Den där damen kommer mig inte nära igen och speciellt inte i detta ärende. Fan. Hoppas innerligt att man kan gå till närakuten och slippa VC. Annars åker jag till en annnan VC, så enkelt är det. Jag sätter inte min fot där igen. Inte denna vecka iaf. Varför ringde jag och kollade upp detta för? Hade säkert kunnat förneka allting några dagar till, det kommer inte vara något iaf. Fast kan ju kanske och förhoppningsvis förklara mitt magont. Sen måste man ju såklart se det värsta i allting ;) Hoppas på närakuten så jag får hålla Danne i handen.. Behöver en del pepp inför detta, och jag vet precis vad Danne kommer säga. Haha! Åh vad han kommer göra sig rolig över detta... Nog precis vad jag behöver också iof..

Oh, ännu mer olust

Kommentarer
Postat av: Madde

vad händer nu då? :(

2009-06-16 @ 18:34:09
URL: http://pyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0