Tänk om...

Jaha. Så var man hemma igen. Fan också. Hatar det här så hårt! Vet att det är sjukt körigt på jobbet, att man verkligen behövs, att jag skulle hålla i en avdelning denna vecka, att många är borta.. Och så fungerar inte kroppen för fem öre.. Har så sjukt dåligt samvete. Vet att jag inte ska ha det, men man känner sig så skyldig! Fick ju dock svart på vitt igår att det inte fungerar att arbeta. Så just nu lever jag på voltaren+alvedon frukost, lunch, middag och lite voltaren gel på det, plus linement. Imorgon blir det doktor och på tordag tillbaka till kiropraktorn.. Men tanken som slår mig är svårt skrämmande. Tänk om det inte blir bra? Har ju dragits med det i 3 år och har fortfarande samma problem, vad skulle bli skillnad nu? Och om det inte går att fixa, vad fan gör jag då? Jag kan ju inte springa hemma sjukskriven för evigt. Och kan inte jobba med mitt arbete.. Och inte fan går det att hitta något nytt. Vad gör man??

Kommentarer
Postat av: emma

Bränt dig? :P hihi.



Ja, strömmen kom tillbaka strax runt 2 tiden på natten så det var skönt.

Gick den hos dig också?

2009-06-02 @ 18:10:48
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0