Ynklig

Man skulle kunna säga att jag är lite smårädd.. Trodde inte att det var detta som väntade mig. God! Höll på att få en chock på apoteket. Hoppas jag inte behöver göra om detta i mitt liv framöver. Man kan säga att mitt och Dans förhållande kommer ta sig till en annan nivå ikväll. Men den stora frågan är hur fan jag ska klara av att göra det imorgon?? Själv? Hjälp. Kanske värt att gå upp 06 men honom så han får hjälpa mig. Känns inte alls lockande men tanken på att göra det själv skrämmer mig nå otroligt. Eller kanske snarare en fysisk omöjlighet? Sen att jag väntar ett samtal mellan 9-10 imorgon bitti gör inte saken bättre. Då måste detta vara avklarat..

Har så sjukt ont i magen just nu. Finns dock fler faktorer till det men detta är nog en stor del av det.. Hjälp

Kommentarer
Postat av: Madde

du talar i gåtor min flicka. jag förstår ingenting av dina inlägg längre. Förstår att du ska till doktorn, väntar samtal? ert förhållande till en ny nivå? varför?!

2009-06-17 @ 21:49:35
URL: http://pyr.blogg.se/
Postat av: Steffi

åh gumman... Låter inge roligt alls!!! :(

Önskar jag hade körkort så jag kunde komma fooort om du behöver hjälp!!



Förtår om du inte vill lägga ut allt på nätet.. :) Du får berätta irl sedan.



PUSS!

2009-06-17 @ 22:45:55
URL: http://lillafiffilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0