Absolut i bästa skick!

Shit vilken helg. Eller vilken Lördag rättare sagt. My god!

Tacosen serverades vid 19 rycket och tre hungriga karlar samt jag och Maddie intog bordet. Mycket gott! Öl blev det såklart en hel del och proppmätta begav sig jag och Pata ut på promenix med hunden. Jäkligt skönt faktiskt. Så allt kunde flyta ner lite. Haha. Väl inne var det hög tid för bad! Omklädnad och ut i kylan. Bubbel och ljus på, musiken ställdes in och det var njutning på hög nivå! Sen kommer vi underfund med att det faktiskt är släckt överallt.. Hum.. But why? Jo just det. Earth hour ja. Fek. Jag har lite ångest över att man satt där i och njöt och såg elen flöda iväg.. Men samtidigt? Kostar mer att släcka ner/tända på allt igen och elen flödar ju hursom, elbolagen stänger ju inte ner. Hade det varit en vanlig kväll hade jag gladerligen suttit med ljus och myst men en kväll som denna med gäster och förväntningar. Nä. Släckte iaf ner nästan hela huset. Får räknas lite;)

Att grannarnas tolvåriga flickor skrek och skällde på oss att det minsann var earth hour och vi måste släcka ner och stänga av NU! kändes sådär.. Har fortfarande inte mött grannarna och är glad för det. Haha.

Mamma sa till mig innan de åkte att två öl var att rekomendera i badet. (Eftersom massagen är så jäkla stark så spritter allt ut i kroppen på ett fint sätt..) Mm. Skulle nog ha lyssnat på dem. Fyra timmars bad och 10-15 öl senare var man inte fin. Shit. Min värsta fylla hittills! Nästa gång blir det öldrickande när det är kisspaus. Haha. Minnesluckorna är enorma och jag vet inte om jag vill veta allt.. Satt och prata med Maddie och Axa om kvällen idag under lunchen.. Mm, härligt att man kan fylla igen vissa av våra luckor iaf. Finns lite saker jag fortfarande undrar över och en del saker som jag är helt säker på att jag inte gjort men som andra säger.. Hum. Jaja. SJUKT kul hade vi iaf! Har nog tränat magen för en vecka. Konstant asgarv sedan 19. Haha. Runt halv tre stupade man väl i säng och helvete vad jag mådde dåligt igår. Inte okej!!

Nä detta måste göras om :) Nivån på skämten var otroligt höga.. Precis i min smak.. Haha!

Ler fortfarande stort när man tänker tillbaka, med lite ångest=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0