Åh, give it to me!!

Alltså hur läckra är dom inte??



Hög VILL-HA faktor!
Bara för det kommer de säkert sitta som skit på. Haha. MÅSTE kolla in dem imorgon...
Finns med rosa ludd också.. Hahaha! Något för dig Mimsan;)
Svarta är ju inte heller helt fel, men de rosa/vita är ju trots allt snäppet tuffare.. Svarta dock mer stilrena.. Gah!

Nä jag är inte alls tjej som går på utseende. Haha. Men ska inte ha dem för att mixa ljud/DJ leka, så då känns det inte som att man har så höga krav. Så länge jag kan redigera med dem är jag nöjd. Så pjåkiga verkar de ju inte vara heller.. Fast så lost på detta ämne så det finns inte =P



Åh, låt det bli morgondag så jag får handla! Handla! Bli fattig....

Kommentarer
Postat av: Mamma Taikon

Åh, såna vill jag ha!!!! Var finns dom???

Är redo att springa dit så fort jag kan =)



puss o kram

2009-03-30 @ 20:56:31
Postat av: Mamma Taikonslav

Förbaskade dator!!! Eller nätverk eller va fn det är 'morr

Nåja, jag vill oxå ha såna!!! Var finns dom??



Puss o kram

2009-03-30 @ 21:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0