Allt är förstört

Musten bara rann ur mig och ögonen tåras. Fan fan fan! Varför var de tvungna att ändra allt? Varför var de tvungna att förstöra hela min sommar?? Fan.

Hade det topp på jobb fronten med helg arbete. Var fjärde helg med STOR möjlighet till byte och ville man jobba mer fanns möjlighet. Men nu. Nä då är hela schemat omgjort och jag är tillbaka på ruta 1 med en person att byta med. Kul. Verkligen SKIT KUL! :( Vinter vår höst bryr jag mig inte, kan jobba 7 dagars veckor i evigheter. Men har man ett sommar intresse kan man ta mig fan inte jobba med det jag gör nu. Kommer misssa allt. Missa allt kul, missa allt viktigt, missa alla framsteg, missa ta mig fan allt! Och SJÄLVKLART jobbar jag de helger som än så länge är planerade. Men ofta att hon vill byta nästan varje helg med mig. Tror jag inte. Åh, blir så sjukt less!

Kunde jag inte bara få ha kvar mitt gamla pass?


Suck


Nä ska in och gråta i duschen nu efter mitt svettiga gympass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0