Beslutsångest med bakisångest

Metallica väntas ikväll och det ska bli så kul! Sen att jag är jätte bakis, danne är grinig och jag nämnde jag att jag är bakis med extrem huvudvärk? Men det bli nog bra. Haha. Nä ska bli riktigt kul faktiskt. Förhoppningsvis piggar man på sig lite efter promenad och dusch. Hur det blir men ölen som alla verkar längta efter får vi se. Kan inte bli mer osugen just nu. Men vi ska se metallica.. Mm mm M!



Men står inflör ett stort beslut. Middag. Vad fan ska jag bjuda på middag? Har två enkla husmansrätter jag är sugen på och har hemma nästan allt, men vill samtidigt göra någonting nyttigt eller något som bevisar att man kan laga bra mat.. Typ. Och att fatta dessa beslut en bakis dag är ingen höjdare. Man kommer liksom inte fram till något vettigt. En pizza från RK kanske? Haha. Danne är inte heller till någon hjälp då han bara mummlar att vad som helst blir bra. Kul. Men Taco var ett rakt nej då vi åt det i fredags.. Jaha.. Åh, någon med bra förslag??

Kommentarer
Postat av: emma

Ååh, metallica, underbart :)



Gårdagen var perfekt. Slutade även mycket bättre än väntat ;)

2009-03-08 @ 16:41:10
URL: http://litenemma.blogg.se/
Postat av: jh

vad ska man säga bruden..satan vad jag ska röja sönder stan i maj :P kramar

2009-03-08 @ 22:14:27
Postat av: Anonym

Jaha, är det nu man ska säga : Bättre sent än aldrig?suck

Nåja, alla kan väl bli "sjuka" ..........



Puss o kram

2009-03-08 @ 22:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0