Desperat längtan!

Äntligen. Äntligen dags! Fy som man har längtat och väntat, och väntat lite till.. Men om 5 minuter is the shit on! Jippi!

Haha, nä man är inte alls DH nörd. Tur att jag inte är ensam bland mina vänner.. Haha. Har nog aldrig haft en serie som man följt tidigare som denna. Inne på säsong fem och det är fortfarande lika bra! Visst, det har varit stunder då man tycker att det blir lite föör mkt och så vidare, men i slutet sitter man där iallafall och längtar till nästa tisdag. Haha.

Mmm, Det närmar sig!





Måste ju skryta om att jag gym tränat i 1 och en halvtimme i morse och sedan kört core samt ett booty pass nu på kvällen ;) Man får passa på då man inte kommer kunna träna sista dagarna på veckan ;) Och imorgon kan jag nog glömma allt vad träning heter då jag är säker på att man inte kommer kunna gå. Haha. Me like the booty ;) Fast instruktören.. Mm, får ta tag i det någon dag också, det fungerar ju inte alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0