Det är en gnuggis, jag lovar!

Nu har man bosatt sig hos Mammi och Åke. Mitt forna rum som redan är proppfullt av kylskåp och saker då det tydligen har blivit lite av ett förråd, hmrf, är ännu mera fullt nu med väskor och påsar i massor. Kan verkligen inte packa bra. En sak med utomlandsemester, där har jag faktiskt blivit duktig. Men det är absolut inte samma sak. Då vet man ändå lite vad man ska göra. Denna vecka är total oplanerad och olpnaerade helger och dagar kräver massa olika kläder. Haha. Men det blir nog bra.. Bara min axel som får lida av allt bärande =P

Usch börjar få lite ont i magen nu. Mammi är helt promt inne på att vi ska bada och ta en öl ikväll så de kan visa exakt hur allt fungerar med badet. Jordens största fjärr är det till den. Haha. Men... Kan vara så att jag har råkat glömma att nämna att jag har tatuerat mig..... Hon har alltid varit emot det och anar ganska hårt att Åke står på samma punkt. Vet inte riktigt hur de kommer att reagera. Finns typiskt ganska stor risk för liv. Samtidgt är det bra för att 05.00 åker de bort en vecka och kan smälta det.. Haha. Samtidigt som jag tänkte skicka med en liten shoppinglist till dem. ;) Behöver ansiktskräm och parfym! Tror visserligen att de skulle köpa det hursom, men man vet ju aldrig=P Och Soffan är hos sin mor och Danne kommer att jobba. Ensam med risk för gnäll. Oh, me dont like..

Tänkte nog köra med den där att Men, det har jag väl berättat? Måste jag ha glömt.. Eller något.. Kan ju alltid hoppas på att de missar den.. Haha. Nä det är en gnuggis.. Äcsh, lika bra att ta tjuren vid hornen och få det ur mig, så kanske de smält det till sommarn då alla andra kommer att se den =P Funtar dock lite på att berätta för Mammi innan.. Gah, hatar detta! Vi har ju en jätte bra relation numera så jag fattar inte vad jag drar mig för egentligen..

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad hände med alla skriverier om mig!? Jag nämner dig i typ varje mina inlägg. och vad är tacken? fy fasiken vilken dålig kompis du är.

2009-03-26 @ 19:07:32
URL: http://pyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0