Dreggel och film

Då var denna dag avklarad. Än så länge.

Skolan har varit riktigt rolig idag. Älskar att ha Hasse! Lärt oss ett helt nytt program och kan absolut säga att jag behärskar det. Haft riktigt skoj :) Hundarna är hämtade från dagis och Doris hoppa precis upp brevid mig efter ett tags gnällande på golvet.. Förstår inte orken de har. Toklekt på dagis hela dagen, promenerat i timmar och så är de fortfarande utråkade. Fast i Doris fall handlar nog det hel om att hon tokvägrar äta sin mat och vill så mkt hellre ha lite köttbullar.. Mm, kan ju hon tro. Till slut kryper hon till korset och äter upp det ;)

Kanske man skulle göra dem lyckliga med att gå ut och frysa lite och passa på att fotografera lite? Innan det blir allt för mörkt.. Jag som hade tänkt plugga. Men det finns väl inge roligare än att strunta i det man egentligen måste? =D

Danbanan åkte såklart på mer jobb så när han infinner sig är ett stort frågentecken.. Menmen, ser fram emot en myskväll! Någon bra hyrfilm att rekommendera? Imorgon lär det bli ensamt tevetittande (fast eftersom jag kommer hem halv elva efter jobb lär det ju bli te och bok ist) då Danne blev bortbjuden på hockeyturnering. Haha. Ett gäng grabbar som splar NHL, delar in sig i lag och till och med köper en buckla till vinnaren! Haha! Jo men det är fullt normalt;) Fick följa med om jag ville, men arbete 9 på söndag och det känns som att han behöver en kväll med grabsen, han har ju för sjutton inte sett dem på hur länge som helst! Tror jag kan bli jäkligt kul för honom :) Bara glad över att jag slipper se hans frustrerande över att kontrollen inte fungerar, att spelarna inte gör som han gör och att allt är trasigt.. Host. Haha! Gå lös gubben! =D



KUL! Nu ska båda damerna slåss om plats här i tvåsoffan, slita varandra i öronen och slicka mig skinande ren i ansiktet. Haha! Nä kanske dags och ut och kasta lite snöbollar då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0