Fräknar börjar nalkas

Underbart väder vi har haft idag då!! Jordens sol! :)

Har agerat privatchaufför idag till mormor, snällt barnbarn som man är, och flängt till både besiktigt av bil samt till veterinär. Besiktningen var ju hur sjuk som helst. Kommer på halvvägs framme att.. Mormor, har du varningstriangel? Nä jag vet inte.. Jag har ju besiktat bilen förut och det har ju gått, så det borde ligga någon någonstans.. Shit tänker jag. Det viktigaste liksom. Det de ALLTID kollar och brukar vara hårda på.. Fan. Varför tänkte jag inte på det innan? Varför kollade vi inte lampor? Olja? Spolarvätska? Kände sig ganska dålig då och kände lite skuld om bilen inte skulle gå igenom..

Tror ni snuben frågar om triangeln? Nä! Bilen ramla igenom hur lätt som helst :) Fick lite skak i benen när den andre personen frågade bilen bakom.. Hoppas han inte hörde, hoppas inte... Haha.

Sen var det ju lite dötid tills veterinären.. Lunch serverades och jag barikerade mig ute på den inglasade balkongen med ett fönster öppet så solen kunde skina in på mig. Shit vad det var varmt då! Linne och toksvettades. Brändes fint i ansiktet. Me likey! Kanske där man ska börja bosätta sig dessa blåsiga med soliga dagar? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0