Ge mig mina pengar!

Bloggbrist på hög nivå har det varit nu..
Jobb helg och sedan har det bara inte blivit av att man har startat dator.. Hamnade på bio i söndags och såg Män som hatar kvinnor. Att rekomendera! Visst, klart man har motsättningar, särskilt när man håller på att läsa manus.. Haha. Men absolut sevärd!


Sitter i datasalen nu med no syre what so ever. Huvudvärken kom krypandes efter fem minuter imorse och nu såhär vid tre rycket är den inte snäll. Suck. Tur att det vi gör är roligt, trots det seeega tempot. Menmen. Det sura är att detta  är något som jag kan tänka mig att hålla på med, varit inne på det i ett år nu, men eftersom vi inte har haft någon lärdom av det har man inte riktigt lyckats med praktik på den vägen, och nu när vi har det så slutar vi snart i skolan och ingen praktiktid finns kvar! Jo så ska jag inte säga, vi har 5 veckor vikta till slutprojektet, men vi har våran film att klippa och sedan måste jag ju få klart mitt eget slutprojekt också.. Samt gärna arbeta en del också så man iaf har LITE pengar i maj.. Mm, kul nästan jämt =P

Däcksbyte och utskällning av Expert står senare på schemat. Hoppas det löser sig med telefonskiten. Så förbannad på dem! Och kan bara föreställa mig hur mycket de kommer att motsätta sig.. Håll tummarna! :)

Kommentarer
Postat av: emma

Så bion var bra?

Funderade på att gå och se den, men har inte läst boken ännu, det kanske är nödvändigt?

2009-03-19 @ 09:11:08
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0