Ja, det undrar jag med..

Nu sitter man här vid datorn igen.. Har ingen ork eller lust alls i kroppen idag. Vet inte riktigt vad som hände. Jag som var så sjukt taggad igår! Mer av den energin tack! Har liksom inte riktigt vaknat till än känns det som..

Det var svårt skönt att krypa ner i badet.. Mmm! Och nu är både fingrar och tår fixade. Lite smink har man lyckats kladda på sig också så man inte är allt för likblek=P Blir nog dock att glida runt i mjukisar fram till att Maddie kommer. Ska ju ändå ut och flåsa med hunden.. Känns bara dumt att springa runt i kalla kläder då :)

En timme kvar tills upphämtning.. Ska man orka handla mat innan...? Dagens ilandsproblem. Haha! Nä damen får nog allt snällt följa med. Så blir det. Fyra ögon är bättre än två och två huvuden är bättre än ett.. Eller nått.

Känner att allt som kommer ut ur mig idag är enbart massa jäkla svammel.. Har nog ta mig fasiken inget vettigt alls idag att säga. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0