Lönnmördare sökes

Runkdag det var igår då! Ursäkta uttrycket..

Skulle ju som sagt byta däck så den är fit for fight till mecken på måndag.. Joda, det gick ju bra! Inte. Hade ju inhandlat nya (beggade) däck för en tusing och tror ni att de passar? NÄ såklart! Hade glömt att kika på bultstorleken.. Så de var ju såklart förstora... Suck! Men lägger det ansvaret på Danne.. Haha! =P Hursom.. Två griniga personer tar sig ut mot Expert för att slåss om min telefunk.. Mm, då var ju inte han där och de kunde ju absolut inte ta tag i det där dom.. Nä fick snällt vänta tills idag då han ska jobba.. Kul. Riktigt kul. Tänk om något kunde fungera?

Idag ringde han mig och min aggressivitet som fanns igår var som bortblåst och han prata såklart omkull mig. Fan. Jag kan verkligen inte sådant! Så mana på mig själv lite och ringde och sökte honom för en stund sedan.. Självklart fanns han inte där och skulle återkomma under dagen.. Kan han ringa någon gång??


Sitter i datasalen idag igen med nada syre.. Leker ihop en älva med bluescreen, vingar, blommor, runt flygande och blahablaha.. Rätt kul faktiskt;) Men ganska frustrerande då man inte ser något här ifrån, på fel ställen tar det en evighet att ta sig framåt och den ljuva underbara MARIA soch hennes gälla röst. Skjut mig! Nä skjut henne någon! Ja, jag beställer en avrättning, sugen? leave a comment..

Kommentarer
Postat av: emma

Ja, idag har det verkligen blåst kallt i alla fall. Solen sken varmt på balkongen, men när man kom ut var det rena stormen efteråt. Men får ställa sig i ett hörn och mysa lite :P hahaha

2009-03-19 @ 16:40:21
URL: http://litenemma.blogg.se/
Postat av: Maddie

ge mig en tusing så kirrar jag biffen ;) jag vet hur det är. har nog aldrig varit så frusterard som jag var idag. när det går fel och aldrig vill bli rätt och man vet inte vart problemet är. det är något som kan få mig att verkligen gå i taket. men det tror jag du har förstått vid den här tidpunken. hur går det med läxorna? <--- fyra kvar! de tråkigaste och längsta och som jag inte fattar någonting av. jag fattar inte, nu för tiden förstår jag ingenting och fattar ingenting av någonting. tror jag börjar bli trött på alla lektioner nu...

2009-03-19 @ 20:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0